-=TFD=- magyar yugioh kártyajáték fórum: FAQ (Rulings Kérdések) - -=TFD=- magyar yugioh kártyajáték fórum

Jump to content

  • (4 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

FAQ (Rulings Kérdések) Ha valami nincs rendben

#1 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 14 September 2006 - 09:07 PM

Ha valamilyen szabállyal, vagy lappal nincs rendben valami, esetleg a logikáját nem értitek, írjátok ide, és kisegítelek.
Természetesen egymásnak is segítsetek, ha lehet.

====================================

Itt van néhány érdekes eset. Próbáljátok kitalálni, hogy melyik esetben mi történik. Azt is írjátok, hogy szerintetek miért.

1)
Ellenfél oldalán: face-down Jinzo, face-up Imperial Order
Én oldalamon: Gemini Elf, Level Limit - Area B

Imperial Order
Group: Trap Card
Type: Trap
Icon:Continuous
As long as this card remains face-up on the field, negate the effects of all Spell Cards on the field. Pay 700 Life Points during each of your Standby Phases. If you do not, this card is destroyed.

Jinzo
Attrib: Dark
Type: Machine/Effect
Level:6
Atk: 2400
Def: 1500
As long as this card remains face-up on the field, Trap Cards cannot be activated. The effects of all face-up Trap Cards are negated.

Én megütöm Jinzo-t Gemini Elffel. Mi történik?

2)
Ellenfél oldalán: face-down Solemn Judgment
Én oldalamon: face-dowm Feather Wind
Én kezemben: Elemental Hero Avian

Solemn Judgment
Group: Trap Card
Type: Trap
Icon:Counter
Pay half of your Life Points. Negate an activation of a Spell / Trap Card / Normal Summon / Flip Summon / Special Summon and destroy the Spell Card, Trap Card, or Summoned monster.

Feather Wind
Group: Trap Card
Type: Trap
Icon:Counter
Activate only if there is a face-up "Elemental Hero Avian" on your side of the field. Negate the activation of a Spell or Trap Card and destroy it.

Leidézem Elemental Hero Avian-t. Ellenfél chainel egy Solemn Judgmentet. Nyomhatok a Solemn Judgmentre Feather Windet?

This post has been edited by amcsi: 25 March 2007 - 08:31 PM

0

#2 User is offline   Revillo Phoenix 

  • Slash To Death Angel
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: PRPG Admin
  • Posts: 3,631
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:In all your base that belong to us.
  • Interests:Pont az.

Posted 11 October 2006 - 03:12 PM

1. jinzo meghal mert damege step ben mikor harc ltal fordul fel az effectje nem tud aktiválodni mert a szörny effect spell speed 1 es ami tul lasu ^^

tehát imperial order nem negálodik tehát level limit negálva marad tehát gemini elf sikeresen leüti jinzot és atkban marad

2. solem jodgemantra nem lehet nyomni mert solem judgemantnak van meg az a skilje hogy még summont is negálhat ^^

( trap hole ra lehetne chainelni ^^ )
0

#3 User is offline   ExVeemon 

  • Szőke ciklon XD
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Code Geass RPG Admin
  • Posts: 3,121
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:Bukarest bazdmeg, szerinted mi?!
  • Interests:Hát... Engem aztán majdnem minden érdekel ^^' Kivéve, ami nem, de az részletkérdés.<br><br>http://www.crushcalculator.com/content/love/985213527

Posted 11 October 2006 - 07:36 PM

Nos... Véleményem... Mivel Jinzo minden trapet negál, és csak az idézésére lehet chainelni még, ezért gondolom az Imperial Order sem hatja meg túlzottan ^^'

Szerintem az utóbbinál már aktiválhatsz Feather Windet, mert elvileg lent van a pályádon...
Mi a helyzet? ;)
0

#4 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 11 October 2006 - 07:51 PM

Ex: minden lap számít. Imperial Order és Level Limit Area B face-up ott vannak a pályán. Imperial Order éppen negálja Level Limit Area B-t, de vajon mi történik, ha felfordul Jinzo?
0

#5 User is offline   Revillo Phoenix 

  • Slash To Death Angel
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: PRPG Admin
  • Posts: 3,631
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:In all your base that belong to us.
  • Interests:Pont az.

Posted 11 October 2006 - 07:52 PM

az imperial order semikép nem hatja meg jinzot mert az imperial order a level limitet hatja meg ^^

csak amcsi bénán tete fel a kérdést
kérdés egyszerüb feltétele:

1, mikor gemini elf megüti jinzot, jinzo effectje negálja e imperial ordert hogy az ne tudja negálni level limitet minek eredmény e képen gemini elf defbe fordul
Vagy
2, jinzo nem negálja mert face down volt és ép még csak ott tartunk hogy le lesz ütve nem ott hogy van effectje

eböl a ketes igaz mert damege step ben nem tud aktiválodni szörny effect ami ép most flipelödöt föl ( még a flip effectes szörny effectje is csak a damege step után lép életbe )

a második kérdésnél meg a két válasz lehetöség

1, mivel solem judgemant még summont is képes negálni ezért feather wind nem jöhet létre hisz amit nem summonoltak az nem volt páján.
vagy
2, mivel solem judgemant még nem negálta avian lejöetelét ezért még lehet aktiválni hisz nem let negálva

és rájötem eböl a 2es igaz mert én elsiklotam a fölöt a tény fölöt hogy feather wind is counter trap ( a chainelés alap szabája az az hogy mindig ugyan ojan vagy nagyop spell speedüt chainelhetsz mint amien az elözö vol...a leg nagyob speed a 3 mas és aszt csak a counter trapok tudják... és én hiám az volt enél hogy a feather windet kevertem a feather shotal ^^ ami egy spell nem egy counter trap. )
0

#6 User is offline   Relunx 

  • Lord of Nightmares
  • PipPipPipPip
  • Group: Doubt RPG Admin
  • Posts: 514
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:In a Hot Spring with My Goddess
  • Interests:Anime, PRPG, MBAACC, BBCS, KOF MIRA, Signature kreálás

Posted 11 October 2006 - 08:43 PM

1. kérdés:
Jinzo meghal mert a támadás már végbenemt, majd miutná jinzo meghalt gemini defbe fordul

2.kérdés
sértő iet kérdezni...számámra alap....
solemn summont negált, tehát avian még csak NEM IS ÉRINTETTE A PÁLYÁT, ezért feather wind nem aktiválható (mert neki kell egy lent lévőp avian)

Relunx
0

#7 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 11 October 2006 - 09:02 PM

Na, konklúzió:

QUOTE(Phoenix 1. hozzászólása)
1. jinzo meghal mert damege step ben mikor harc ltal fordul fel az effectje nem tud aktiválodni mert a szörny effect spell speed 1 es ami tul lasu ^^

tehát imperial order nem negálodik tehát level limit negálva marad tehát gemini elf sikeresen leüti jinzot és atkban marad

2. solem jodgemantra nem lehet nyomni mert solem judgemantnak van meg az a skilje hogy még summont is negálhat ^^

( trap hole ra lehetne chainelni ^^ )


1) Majdnem jó. Minden Ignition effect (pl. Time Wizard, Exiled Force, Chaos Sorcerer) és Trigger effect (pl. Mobius the Frost Monarch, Mystic Tomato, Solar Flare Dragon) Spell Speed 1-es, azonban vannak még a Spell Speed 2-es Multi-trigger effectek (pl. Strike Ninja, Horus the Black Flame Dragon Lv8), amelyeket akármikor aktiválhattok, és a Continuous effectek, amelyeknek nincs Spell Speedjük és nem aktiválódnak, hanem folyamatosan "vannak", ahogyan Jinzo is.

2) Ennek nem volt értelme

QUOTE(ExVeemon)
Nos... Véleményem... Mivel Jinzo minden trapet negál, és csak az idézésére lehet chainelni még, ezért gondolom az Imperial Order sem hatja meg túlzottan ^^'

Szerintem az utóbbinál már aktiválhatsz Feather Windet, mert elvileg lent van a pályádon...


1) Jinzonak kéne Imperialt meghatnia igazából^^'

2) Nagyon jó gondolat, de az az igazság, hogy amíg nem "Succesfully summoned", addig nem számít "pályán"-nak.

QUOTE(Phoenix 2. hozzászólása)
az imperial order semikép nem hatja meg jinzot mert az imperial order a level limitet hatja meg ^^

csak amcsi bénán tete fel a kérdést
kérdés egyszerüb feltétele:

1, mikor gemini elf megüti jinzot, jinzo effectje negálja e imperial ordert hogy az ne tudja negálni level limitet minek eredmény e képen gemini elf defbe fordul
Vagy
2, jinzo nem negálja mert face down volt és ép még csak ott tartunk hogy le lesz ütve nem ott hogy van effectje

eböl a ketes igaz mert damege step ben nem tud aktiválodni szörny effect ami ép most flipelödöt föl ( még a flip effectes szörny effectje is csak a damege step után lép életbe )

a második kérdésnél meg a két válasz lehetöség

1, mivel solem judgemant még summont is képes negálni ezért feather wind nem jöhet létre hisz amit nem summonoltak az nem volt páján.
vagy
2, mivel solem judgemant még nem negálta avian lejöetelét ezért még lehet aktiválni hisz nem let negálva

és rájötem eböl a 2es igaz mert én elsiklotam a fölöt a tény fölöt hogy feather wind is counter trap ( a chainelés alap szabája az az hogy mindig ugyan ojan vagy nagyop spell speedüt chainelhetsz mint amien az elözö vol...a leg nagyob speed a 3 mas és aszt csak a counter trapok tudják... és én hiám az volt enél hogy a feather windet kevertem a feather shotal ^^ ami egy spell nem egy counter trap. )


Nem bénán fogalmaztam, hanem direkt kíváncsi voltam, hogy milyen részletekig mentek

1) De a Continuous effectek működésbe lépnek mikor felfordultak, még battle-ben is (Így ha Blast With Chain-nel equipelt Don Zaloog ütné meg a face-down Jinzo-t, a damage stepben Jinzo negálná Blast-ot, így csak visszasérülne 100-at aki ütött Don Zaloog-gal), viszont ott tér el az eddigi esetektől ez, hogy azt okozná, hogy a Damage stepben a támadó szörny fordulna DEF-be, de iratlan szabály, hogy LEHETETLEN a támadó lénynek a damage stepben DEF-be fordulnia, így marad attackban, de mire leütötte Jinzo-t, már negálva lesz Level Limit - Area B, így Gemini Elf marad attackban.

2) Nagyon jól gondolkozol. A trükk, viszont, ott kezdődik - ahogy Ex-nél is mondtam - hogy a szörny nem számít a "pályán", amíg nem succesfully summoned.

QUOTE(Relunx)
1. kérdés:
Jinzo meghal mert a támadás már végbenemt, majd miutná jinzo meghalt gemini defbe fordul

2.kérdés
sértő iet kérdezni...számámra alap....
solemn summont negált, tehát avian még csak NEM IS ÉRINTETTE A PÁLYÁT, ezért feather wind nem aktiválható (mert neki kell egy lent lévőp avian)

Relunx


1) Jó gondolat, de feltétlenül azért nem fordulhat DEF-be a lény, mert már végbe ment a támadás, hanem egyszerűen csak tény, hogy a Damage Stepben nem fordulhat DEF-be a támadó lény, de mint Phoenixnél is mondtam, mire fordulhatna DEF-be Gemini (end of the damage step), addigra már nincs oka rá, mert Level Limit Area B újra negálva van

2) Nem számít "pályán" a szörny, amíg nem Successfully Summoned, annak ellenére, hogy gyakorlatilag a pályán van, amikor kapja a Solemn-et, tehát igaz.

^^
0

#8 User is offline   Revillo Phoenix 

  • Slash To Death Angel
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: PRPG Admin
  • Posts: 3,631
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:In all your base that belong to us.
  • Interests:Pont az.

Posted 11 October 2006 - 09:19 PM

QUOTE
2. solem jodgemantra nem lehet nyomni mert solem judgemantnak van meg az a skilje hogy még summont is negálhat ^^
QUOTE
Ennek nem volt értelme


dehogy nem volt
ez a mondatom aszt jelentete hogy mivel a szörny summonja negálodik ezért nem érinti a páját igy nem chainelhet ojat ami aszt csinálja hogy szörny kell hozá

csak utolag át gondltam a válaszom és megváltoztatam ami hiba volt mert ezek szerint az elsö válaszom volt a hejes ^^"
0

#9 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 11 October 2006 - 09:24 PM

Végülis igen^^ De az a lényeg, hogy tanuljatok ezekből^^
0

#10 User is offline   Revillo Phoenix 

  • Slash To Death Angel
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: PRPG Admin
  • Posts: 3,631
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:In all your base that belong to us.
  • Interests:Pont az.

Posted 11 October 2006 - 09:28 PM

mivan? készülsz a judge testre és rajtunk töltöd ki? XD
0

#11 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 11 October 2006 - 09:28 PM

Szeretnék, de Pesten úgy néz ki nincsen Judge teszt^^'
0

#12 User is offline   Revillo Phoenix 

  • Slash To Death Angel
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: PRPG Admin
  • Posts: 3,631
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:In all your base that belong to us.
  • Interests:Pont az.

Posted 11 October 2006 - 09:30 PM

Szar ügy...MILÁÁÁN
0

#13 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 01 November 2006 - 01:05 AM

Itt van angolul egy nagyon jó magyarázat a Damage Stepről. Érdemes elolvasni.



The Damage Step Explained
By: ensui
Rating: 3.6455

Originally I wrote this while I was bored on the train to work, however I think it's pretty useful, so here goes. wink.gif

The Damage Step - Explained

In the Yu-Gi-Oh! TCG one of the main parts of a turn is the Battle Phase, during which your monsters do battle with your opponent’s monsters. Inside the Battle Phase are a sequence of steps, starting with the Battle Step where you’ve declared a monster to attack with, and what it will be attacking. Once you get past that you meet the Damage Step, which is a place where the normal rules get changed slightly and not all players understand them, here’s what you need to know about it.

1: The Steps

Inside the Damage Step there are a sequence of 4 stages, the first of which is just entering the Damage Step itself, well not really but it is a point where certain things happen. At this point in the Damage Step monster effects like Mystic Swordsman Lv2 and Reflect Bounder will activate. Also from this point onwards no matter what happens, a replay cannot occur.

The next part of the Damage Step (and the first “real” step) is the part where monsters that are face down get flipped face up, things to remember here are that the monster flipped isn’t considered to be summoned by this, it’s simply “flipped face up”, also any monsters that are flipped face up at this time, and later get destroyed in battle are considered to be face down when destroyed, which is important for cards such as D.D. Survivor. During this part of the Damage Step you’re allowed to play cards that modify ATK or DEF that have a Spell Speed of 2 or more, which means that you can use Quick-Play Spell Cards, Normal Traps and some Multi-Trigger Monster Effects (such as Injection Fairy Lily).

Once that step is out of the way the next part is Damage Calculation, this step is where the battle occurs, during it you take the attacking monster’s ATK value and compare it to the opposing monster’s ATK (if it’s in attack position) or DEF (if it’s in defense position). At this point of the Damage Step monsters are considered destroyed, also this is where any Battle Damage is dealt to the players, which means that effects that trigger on Battle Damage (such as Don Zaloog or Amazoness Swords Woman) also activate in this step.

Once Damage Calculation is out of the way monsters that have been destroyed in battle cannot be the target of effects, but they’re not yet in the Graveyard. The next step is where you “Resolve Effects”, and in this step you resolve any FLIP effects, or effects that activate when a monster is flipped face up, or those that activate after Damage Calculation, such effects include Magician of Faith, D.D. Warrior Lady, and Royal Keeper.

Then the final part of the Damage Step, this part is where you send monsters that have been destroyed in battle to the Graveyard, it’s also where effects that activate when a monster is “sent to the Graveyard” will occur, such as Sangan or Mystic Tomato.

2: Restrictions

During the Damage Step there are restrictions governing the type of cards you can play, the only types of cards you can play are as follows:

• Quick-Play Spell Cards or Trap Cards that modify ATK or DEF (such as Limiter Removal, Shrink or Rush Recklessly.)
• Counter Traps (such as Magic Jammer or Barrel Behind the Door)
• Null and Void.
• Some multi-trigger monster effects (such as Injection Fairy Lily, Horus the Black Flame Dragon Lv8 or Sorcerer of Dark Magic)
• Cards that have activation timing when monsters are destroyed as a result of battle, or sent to the graveyard (such as Hero Signal or Michizure)

Some examples of things you cannot use in the Damage Step are:

• Royal Oppression
• Torrential Tribute
• Bottomless Trap Hole
• Waboku
• Strike Ninja
• Ring of Destruction

In addition to these restrictions, in the part of the Damage Step where monsters are flipped face up, there is a special rule about the chain. Unlike other parts of the turn where you can have multiple chains, you can only have one chain at this point before you’re moved to Damage Calculation. What this means is that if you played Limiter Removal, and your opponent uses Magic Jammer to negate it, you cannot have a second chain where you activate Rush Recklessly for instance.


3: Other Information

Because of the restrictions of the Damage Step, monsters such as Pyramid Turtle or Hydrogeddon have an advantage over trap cards that respond to summons. Whenever summons occur during the Damage Step you cannot activate cards like Bottomless Trap Hole, or Torrential Tribute. Because of this monsters like Hydrogeddon and Pyramid Turtle can summon high ATK monsters without worrying about those cards.

So to conclude, the Damage Step is a tricky part of the turn for playing card effects, and each of the steps in it have their own rules and their own set of effects that activate within them, so remember that the next time you try to claim D.D. Warrior Lady can remove a Dark Ruler Ha Des that just destroyed it in battle. smile.gif
0

#14 User is offline   Pöt 

  • The Guardian of Anti-Metagame Cards
  • PipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 196
  • Joined: 09-November 04

Posted 05 November 2006 - 12:42 AM

Hali skacok!

Akkor föl is adnám nektek a mai feladványt. (Szerintem nagyon könnyű, de lehet, hogy csak én tudom rosszul a megoldást ^^")
Ja és persze írhattok különféle kombókat is ezekhez a lapokhoz, csak hogy belevigyek még egy csavart. smile.gif

A szitu a következő:

Future Fusionnal kihoztam 1 Cyber Twin Dragont, amit aztán megölt az ellenfelem. A következő körben lehozom Jinzot a Treeborn Frogom beáldozásával és még van 1 Premature Burial a kezemben.
Visszahozhatom-e Premature-rel a Cyber Twin dragont a pályámra?

Edit: Plusszba még egy kis kiegészítő kérdés.
Ha leszedik a future fusiont, mielőtt kijönne a cyber twin, akkor visszahozhatom-e premature-rel?

Card # POTD-EN044
Card Name Future Fusion
Card Type Spell
Is Continuous Yes
Is Equip No
Is Field No
Is QuickPlay No
Is Ritual No
Text
Send, from your Deck to the Graveyard, Fusion Material Monsters that are listed on a Fusion Monster Card, and select that 1 Fusion Monster from your Fusion Deck. Special Summon the selected Fusion Monster during your 2nd Standby Phase after this card's activation. (This Special Summon is treated as a Fusion Summon.) When this card is removed from the field, destroy that monster. When the monster is destroyed, destroy this card.

Card # CRV-EN035
Card Name Cyber Twin Dragon
Card Type Monster
Monster Type Machine
Attribute LIGHT
Level 8
Attack 2800
Defense 2100
Is Effect Yes
Is Fusion Yes
Is Ritual No
Is Union No
Is Spirit No
Is Toon No
Text
"Cyber Dragon" + "Cyber Dragon"
A Fusion Summon of this card can only be conducted with the above Fusion Material Monsters. This card can attack twice during the same Battle Phase.

Card # PSV-EN000
Card Name Jinzo
Card Type Monster
Monster Type Machine
Attribute DARK
Level 6
Attack 2400
Defense 1500
Is Effect Yes
Is Fusion No
Is Ritual No
Is Union No
Is Spirit No
Is Toon No
Text
As long as this card remains face-up on the field, Trap Cards cannot be activated. The effects of all face-up Trap Cards are negated.

Card # SOI-EN025
Card Name Treeborn Frog
Card Type Monster
Monster Type Aqua
Attribute WATER
Level 1
Attack 100
Defense 100
Is Effect Yes
Is Fusion No
Is Ritual No
Is Union No
Is Spirit No
Is Toon No
Text
If this card is in your Graveyard during your Standby Phase and there are no Spell or Trap Cards on your side of the field, you can Special Summon this card to your side of the field. This effect cannot be activated if there is a face-up "Treeborn Frog" on your side of the field.

Card # PSV-EN037
Card Name Premature Burial
Card Type Spell
Is Continuous No
Is Equip Yes
Is Field No
Is QuickPlay No
Is Ritual No
Text
Pay 800 Life Points. Select 1 monster from your Graveyard, Special Summon it on the field in face-up Attack Position, and equip it with this card. When this card is destroyed, destroy the equipped monster.

This post has been edited by Pöt: 05 November 2006 - 02:56 PM

Would you like to see my bunghole?



Cseréim
0

#15 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 05 November 2006 - 02:07 AM

Succesfully fusion summoned megvolt, úgyhogy lehet Premature-ozni.

===========================================
===========================================

Írtam egy Miss the Timing miniesszét nektek ^^



Miss the timing by amcsi (magyarul: az időzítés elveszítése)

Előfordulhat, hogy történik egy effect, amire reagálni szeretnél, vagy aktiválni egy pályán lévő valamidnek az effectjét. Figyelni kell viszont, hogy jó-e az időzítés, és nem avatkozott-e be semmi.
A tétel úgy szól, hogy minden OPTIONAL TRIGGER effect, és minden SPELL SPEED 2 effect, amennyiben meg van határozva egy feltétel, hogy mikor aktiválhatod csak (pl. csak szörnySUMMONnál aktiválható, vagy ha GRAVE-be került, akkor aktiválhatod), akkor és csakis akkor aktiválható az az effect, ha az volt az utolsó NEM-CONTINUOUS (minden ami történik, és nem continuous, vagyis egy szörny summon már számít) dolog, ami végrehajtódott.

Vegyünk egyszerű példákat:

Kint van Peten the Dark Clown a pályámon, és rá áldozom Summoned Skull-t. Peten the Dark Clown effectjét nem aktiválhatom, mert bekerült ugyan a grave-be, de az utolsó dolog, ami történt, hogy lejött Summoned Skull-t, úgyhogy nem aktiválható az effectje.
Ugyanúgy, ha Petent beáldozom Mystik Wok-nak, nem aktiválhatom Peten effectjét, mert az utolsó dolog, ami történt, hogy gyógyultam.
És még ugyanez vonatkozik Pinch Hopperre, vagyis ha beáldozom szörnynek, vagy Mystik Wok-nak, vagy hasonlónak, akkor nem hozhatok le speckóban Insectet.

Ha Graceful Charity-t kijátszok, és dobok Peten-t, akkor már az volt az utolsó, ami történt, úgyhogy aktiválhatom az effectjét.

Ha Sangan-t beáldozom Summoned Skull-ra, Sangannal keresek, mivel Sangan effectje KÖTELEZŐ, és nem optional.

Ha Magical Dimensionnel lehozok egy szörnyet, és aktiválom Magical Dimension optional effectjét, hogy megöljek egy szörnyet, az ellenfél nem aktiválhat Torrential Tribute-ot, mert az utolsó dolog nem az történt, hogy lejött egy szörny (ami Torrential aktiválási feltétele), hanem meghalt egy, úgyhogy MISS THE TIMING van.

Ha Magical Dimensionnel lehozok egy Dark Magician of Chaos-t, és aktiválom Magical Dimension szörnyölő effectjét, akkor már nem hozhatok vissza Spell-t Chaossal, mert nem az történt utoljára, hogy ő maga jött le, hanem meghalt egy szörny (és ugyebár Dark Magician of Chaos effectje optional). Viszont, ha úgy döntök, hogy nem ölök meg szörnyet Magical Dimensionnel, akkor tényleg Dark Magician of Chaos lejövetele, így visszavehetek egy Spell-t, ha akarom.

Ha az ellenfél Premature Buriallel visszahoz egy Summoned Skull-t, nem aktiválhatok a summonjára Horn of Heaven-t, mert hogy megidőződik, az még épp a Premature Burial resolválódása közben jön létre, és resolválódásba NEM LEHET BELEAVATKOZNI, és mire resolválódott Premature Burial, addigra már Successfully Special Summoned a szörny, és NEM nyomhatok rá Horn of Heaven-t (MISS THE TIMING).

Ha az ellenfél oldalán kinn van Stumbling, és én feláldozom egy szörnyem, hogy lehozzam Mobius the Frost Monarch-ot, Stumbling kötelező effect, és mindig előbb kerül a chainbe, mint az optional-ok. DE, ekkor még csak Chain Link 1-ként jelentkezik Stumbling effectje, ami MÉG NEM RESOLVÁLÓDOTT LE, HANEM MÉG LEHET RÁ CHAINELNI, ezért Mobius lejövetele TÉNYLEG AZ UTOLSÓ DOLOG VOLT, AMI TÖRTÉNT, így aktiválhatom az optional effectjét, hogy leöljem Stumbling-ot, és ez az effect Chain Link 2-be megy.
Na próbáljuk ki: 1) Mobius leszedi Stumbling-ot. 2) Stumbling effectje, de Stumbling Continuous Spell Card, és ami minden Continuous Spell és Trap cardra jellemző, hogy ha nincs face-up a pályán, amikor resolválódik, akkor NEGÁLÓDIK, így végeredmény: elpusztul Stumbling, és Mobius the Frost Monarch marad ATK-ban!

Ha az ellenfél oldalán Level Limit - Area B van, és én beáldozom egy szörnyek Mobius the Frost Monarchra, ahogy lejön Monarch, DEF-be fordul. De a miss the timing tétel csak akkor érvényesül, ha egy NEM-CONTINUOUS EFFECT avatkozott be, és mivel Level Limit - Area B effectje continuous, ezért nem lesz miss the timing, és Mobius elpusztíthatja Level Limitet. Végeredmény: elpusztult Level Limit - Area B, Mobius DEF-ben.

Remélem ezen el tudtatok gondolkozni, és remélem ez továbbá segíti a stratégiátokat, és a hozzáállást a játékhoz.

This post has been edited by amcsi: 15 November 2006 - 10:48 PM

0

#16 User is offline   Revillo Phoenix 

  • Slash To Death Angel
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: PRPG Admin
  • Posts: 3,631
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:In all your base that belong to us.
  • Interests:Pont az.

Posted 16 November 2006 - 12:15 PM

amcsi: eszt ki fogja végig olvasni ^^"?

Pöt:
1. Visza hozhatod ha már egyszer kijöt a pájára rendesen ^^
2. Nem lehet visza hozni ha future kiment elöte mert akor ct nem megy gravbe hisz a summonig else jutotunk tongue.gif marad fusion deckben ^^

This post has been edited by Revillo Phoenix: 16 November 2006 - 12:22 PM

0

#17 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 16 November 2006 - 01:20 PM

Phoenix:
1) aki tud olvasni
2) aki nincs tisztában valamivel a szabályokban. Én mindig végigolvasom az ilyen miniesszéket, amik segítenek tanítani játszani. Damage stepes miniesszé van még néhány hozzászólással feljebb.
0

#18 User is offline   Revillo Phoenix 

  • Slash To Death Angel
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: PRPG Admin
  • Posts: 3,631
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:In all your base that belong to us.
  • Interests:Pont az.

Posted 16 November 2006 - 01:39 PM

1. nem kel röktön belém kötni bazd meg tudod hogy ere alergiás vagyok
2. mert te imádsz mindent végig olvasni föleg ha forumrol van szó ^^"
0

#19 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 16 November 2006 - 06:50 PM

benned meg lehet több tisztelet

==============================

QUOTE(Kis Gábor a Rulings Kérdések topicból)
Azt mindja meg nekem valaki hogy exiled-nek miért van effectje skill drain-nél ha macro cosmos mellett is van??

Mert a Skill Drain negál minden olyan szörny effectjét, ami a fielden resolválódik, de yugioh logika miatt még aktiválhatsz effecteket, amiknek costja van (max nem csinál semmit). Tehát Exiled Force effectjét aktiválhatod, aminek aktiválódása a fielden, de resolválódása már a graveyardban - Macro Cosmos esetén az RFG-ben - történik, így le tud resolválódni az effectje.

==============================

Emberek, nagyszer? felfedezés!

Ugye ismer?s a helyzet, hogy üt az ellenfél szörnye, te visszatekerteted a fázist a Main Phase 1 végére, és kérded: "Be szeretnél lépni a battle Phasedbe? ... Threatening!".
Na akkor képzeljétek azt a helyzetet, hogy egy face-up szörny van az ellenfél oldalán, a te oldaladon meg egy Ring of Destruction. Ellenfél húz, következ? lépése, hogy leáldozza a szörnyét Jinzora. Ilyenkor megteheted: "Be szeretnél lépni a Main Phase 1-be a Standby Phaser?l? ... Ring!".
Megkérdeztem a rulings szobában, és frankón lehet smile.gif Meg egyébként is hasonló helyzetekben hasonló módon visszatekertetheted az id?t az el?bbi fázisra, ha az ellenfél nem jelentette be, hogy be szeretne lépni egy másikba.

This post has been edited by amcsi: 29 March 2007 - 11:11 PM

0

#20 User is offline   Makk 

  • Undead Punk Mage
  • PipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 187
  • Joined: 24-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Maglód
  • Interests:Sajnos az államtitok

Posted 30 March 2007 - 08:53 PM

Hmm, amúgy ez szerintem bunkóság, mégha szabályos is.
Ó hogy vinne el az Exiled force
0

#21 User is offline   Milán 

  • istenállatja
  • PipPipPipPipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 1,215
  • Joined: 05-January 06

Posted 31 March 2007 - 10:30 AM

Ez nem bunkoság ez köcsögség.
Lejön Jinzo !?nem mert Jinzo köcsög és utálom ,és még be se léptél a main phase 1 -be , ugyhogy szopod a faszt mert ring <--na ez köcsögség ,ha jól értetem amit amcsi mondott
ha bele gondolsz eme godolat belegondolásának gondolkodási mondjára akkor rá jössz hogy ez az elgondolás elégé elgondolkoztató és ha még is jobban blegondolsz,átgondolod ennek a gondolkodási mondnak filozofiai értelmét és arra gondolsz hogy milyen egyszer? is lehetne a gondolat gondolatán való elgondolkodás .. akkor rájösz hogy mire ezt leirtam már én is belezavarodtam :D
0

#22 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 01 April 2007 - 05:05 PM

Szerintem a Jinzo a túl szopatós, mert ha lejön, akkor nem is chainelgetheted ki a trapjeidet, a Decreevel ellentétben. És a szabályok szerint ki kell mondani, ha csinálsz valamit, pl. fázist váltani. Szabályosabb az, ha a Jinzot használó először figyelmezteti a másikat, hogy be szeretne lépni a Main Phase 1-be, úgy, mint támadás előtt az, hogy be szeretne lépni a Battle Phasebe
0

#23 User is offline   Makk 

  • Undead Punk Mage
  • PipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 187
  • Joined: 24-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Maglód
  • Interests:Sajnos az államtitok

Posted 01 April 2007 - 06:01 PM

Jó jó persze, de akkor is ez ez bunkóság szerintem, igen Jinzo szopatós, de azért nem olyan vészes szerintem, 1 Mobius általába jobban tud fájni, persze néha nem, ez relatív, de akkor lényeg a lényeg, ha szabályos is az ellenféllel szemben ez sportszerütlen teljesen...
Ó hogy vinne el az Exiled force
0

#24 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 01 April 2007 - 07:18 PM

De akkor az ellenfél is legyen sportszerű, és kövesse a játék szabályait. Különben is, amit monstam, az egy elég ritka eset. Mikor van az ellenfél kezében Jinzo, pont, amikor egy ring van face-down, és pontosan 1 db face-up szörnye van az ellenfélnek?
0

#25 User is offline   Pöt 

  • The Guardian of Anti-Metagame Cards
  • PipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 196
  • Joined: 09-November 04

Posted 09 April 2007 - 07:22 PM

Basszus amcsi, neked volt igazad a Diamond Dudedal kapcs, mert ha a spell card nincs a graveben, akkor nem aktiválható az effectje. sad.gif
Would you like to see my bunghole?



Cseréim
0

#26 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 09 April 2007 - 07:38 PM

Ilyen kérdés elhangzott? biggrin.gif
0

#27 User is offline   Pöt 

  • The Guardian of Anti-Metagame Cards
  • PipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 196
  • Joined: 09-November 04

Posted 09 April 2007 - 07:40 PM

Lehet, hogy a Wazze volt az... Nem baj. Neki nem ismerem el, hogy igaza volt. biggrin.gif
Would you like to see my bunghole?



Cseréim
0

#28 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 09 April 2007 - 07:41 PM

Mind1, netrep bácsi azt mondja, hogy a graveben kell lennie a spellnek dirr.gif
0

#29 User is offline   Pöt 

  • The Guardian of Anti-Metagame Cards
  • PipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 196
  • Joined: 09-November 04

Posted 15 April 2007 - 02:43 PM

Az Advanced Ritual Art-hoz muszály pontosan annyi csillagú szörnyet gravebe dobni, mint a lehozni kívánt rituál szörny, vagy lehet többet is? (Pl.: Relinquished-hez Ble Eyes-t?)
Would you like to see my bunghole?



Cseréim
0

#30 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 15 April 2007 - 04:21 PM

Ú, úgy tűnik ugyanannyinak kell lennie :/ Akkor Relinquishedhez charcoal inpachival kell játszani biggrin.gif
0

Share this topic:


  • (4 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users