-=TFD=- magyar yugioh kártyajáték fórum: FAQ (Rulings Kérdések) - -=TFD=- magyar yugioh kártyajáték fórum

Jump to content

  • (4 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

FAQ (Rulings Kérdések) Ha valami nincs rendben

#61 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 09 May 2007 - 04:16 PM

Hogy ha van egy ellenfél lénye, akin van megamorph, ami éppen dupláz, mi történik, ha shrinket kap.
0

#62 User is offline   Makk 

  • Undead Punk Mage
  • PipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 187
  • Joined: 24-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Maglód
  • Interests:Sajnos az államtitok

Posted 10 May 2007 - 11:40 AM

Az 1 negyedével csökken, mivel mind2 original attackra hat. Mivel befelezi az orginal attackot, tehát pl Cyber dragonon megmorph ugye 4200 és a shrink 1050-el csökkenteni fogja, tehát 3150-es lesz.
Ó hogy vinne el az Exiled force
0

#63 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 10 May 2007 - 01:32 PM

Na ilyen feltételezést se hallottam még biggrin.gif De mindenki mást mond, úgyhogy az upperdeck levélre kell hivatkozni
0

#64 User is offline   Pöt 

  • The Guardian of Anti-Metagame Cards
  • PipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 196
  • Joined: 09-November 04

Posted 10 May 2007 - 05:49 PM

Ami még nem jött meg. ^^
De ha a neten fent lévő dolgokból indulunk ki, akkor semlegesíti a Megamorph a Shrink effectjét és marad duplázva az atk.
Would you like to see my bunghole?



Cseréim
0

#65 User is offline   Makk 

  • Undead Punk Mage
  • PipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 187
  • Joined: 24-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Maglód
  • Interests:Sajnos az államtitok

Posted 11 May 2007 - 12:36 PM

Jó nem biztos amit mondtam, de szerintem úgy van. De aztán persze lehet h nem nekem van igazam, csak mivel a Mega is original attackra hat és a Shrink is azért gondolom így.
Ó hogy vinne el az Exiled force
0

#66 User is offline   Duel_Demon 

  • Felhasználó
  • Pip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 39
  • Joined: 17-April 07

Posted 23 May 2007 - 05:35 PM

Ha aktiválom az Overload fusiont akkor ha a mezőről feláldozok egy szörnyet és a többit meg a temetőből azt úgy lehet? vagy csak a mezőről áldozhatok vagy csak a temetőből?
0

#67 User is offline   Makk 

  • Undead Punk Mage
  • PipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 187
  • Joined: 24-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Maglód
  • Interests:Sajnos az államtitok

Posted 23 May 2007 - 05:50 PM

Mind2 helyről lehet egyzserre.
Ó hogy vinne el az Exiled force
0

#68 User is offline   songokou 

  • Felhasználó
  • Pip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 55
  • Joined: 20-December 06
  • Gender:Male

Posted 27 May 2007 - 05:06 PM

Hali smile.gif

Lenne egy kérdésem
P1 flippeli a stealth bird jét
P2 aktiválja a set ring of destructionét
P1 képes stealth bird második effeckjét felaktiválni és setbe rakni magát, hogy a ring ne tudja megsemmisiteni?
csak azért kérdezem mert a stealth bird második effecktje ignition effeck pont mint az exiled force,
az pedig gyorsabb a ringnél vagy a book of moonál
"Meg tudtam a vállaszt a kérdésemre szal már nem fontos"

This post has been edited by songokou: 27 May 2007 - 06:09 PM

Csere listán

Tournament Organizer LV1
Judge LV1
0

#69 User is offline   Vírus 

  • The Tormentor
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Moderátor
  • Posts: 4,643
  • Joined: 14-November 04
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Posted 27 May 2007 - 09:45 PM

De azért megírom,hátha másnál is felmerül a kérdés.

A ring sajnos elviszi stealth birdöt ^^
-------{Exodus}-------

Utolsó gondolatok

S lejö a démonok lordja az égböl, túlvilági birodalmából, hogy ítélkezzen a halandók sorsa felett. Hatalmas szárnyaival vetett ránk árnyékot míg végigmért minket keserves szánalommal. Damokles kardja lebegett fejünk felett, majd alászállt hogy beteljesítse mindannyiunk sorsát. A fennséges lény látványa égette bele magát mindörökre szemünkbe, éreztük melegét mit ránk vet. Csak egy röpke pillanat, nem volt se több, sem pedig kevesebb annál, csak egyetlen fájdalmas momentum s vége szakadt mindennek. Három Nap fénye ragyogta be a szent eget az Ítélethozáson, s vörösen égve nyelte el testünket az örökkévalóság. Csak por maradt helyünkön, teljes volt az üresség és a csend mikor visszatért birodalmába. Nem ö a felelös megszünésünkért, hisz ítélete igazságos volt amit maga az Úr adott neki parancsba büneinkért. Most végre együtt vagyunk azzal ki elöttünk volt és ki velünk halt, többé nem vagyunk bünösek, megtisztultunk a tüz által és várjuk, hogy egyszer kiérdemeljük Urunk bocsánatát. Teremtönk lett végül Pusztítónk is.....

http://tfd.nationvoice.com/forum/index.php...post&p=8950
0

#70 User is offline   songokou 

  • Felhasználó
  • Pip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 55
  • Joined: 20-December 06
  • Gender:Male

Posted 27 May 2007 - 10:22 PM

ez félig igaz smile.gif mivel két féle verzio van szerintem
az elsö
P1 flipeli a stelth bird öt és chainre ringet nyom és miután megsemisül a bird levonja az 1000 LPt smile.gif

a másik verzio
P1 flippeli a stealth birdjét és levonja az 1000 LP és utána nyomja rá a ringet de ilyen esetben van prioritása bird effecktjének pont ugy mint exiled force nak

enyi

Csere listán

Tournament Organizer LV1
Judge LV1
0

#71 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 27 May 2007 - 10:26 PM

songokou: nagy hülyeséget írtál

Az Ignition effect azt jelenti, hogy olyan effect, ami Spell Speed 1, és akkor aktiválhatod, amikor egy Normal Spellt aktiválhatnál. Viszont van egy kivétel, hogy amikor te sikeresen idézel egy szörnyet a Main Phase 1 vagy 2-dben, akkor és csakis akkor, ha NEM kerülne a chainbe kötelező effect, mint Stumbling vagy Mysterious Puppeteer effectje), aktiválhatsz 1 db Ignition effectjét az egyik szörnyednek. Arra aztán azt reagál az ellenfél, amit akar, de természetesen továbbra is fennáll az alap chain szabály, hogy a Chain Linkeket csökkenő sorrendben kell resolválódtatni.

Az Ignition effect ugye Spell Speed 1, vagyis azt végképp nem teheted meg, hogy ráchaineled Stealth Bird leforduló effectjét egy Ringre.

Mellesleg nem lehet prioritásból aktiválni Stealth Bird leforduló effectjét, ha Flip Summonolod, mert akkor ott a kötelező Trigger effectje, hogy sebez 1000-ret.
Ja és még hozzáteszem (lehet, hogy néhányan nem tudják), hogy mivel Stealth Bird lefordulós effectje egy Ignition effect, arra az effectre lehet chainelni (pl. Ringet, hogy megöld a Stealth Birdöt)
0

#72 User is offline   songokou 

  • Felhasználó
  • Pip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 55
  • Joined: 20-December 06
  • Gender:Male

Posted 28 May 2007 - 01:09 AM

kösz hogy kijavitotál smile.gif
Csere listán

Tournament Organizer LV1
Judge LV1
0

#73 User is offline   songokou 

  • Felhasználó
  • Pip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 55
  • Joined: 20-December 06
  • Gender:Male

Posted 28 May 2007 - 09:11 PM

Hali

Ma ösze raktam a CD deckemet Makk addot pár tanácsot mit rakjak a deckbe smile.gif pl proto cyber dragon meg king of the swamp, és most jönn a kérdés
Cyber Twin Dragon: A Fusion Summon of this card can only be conducted with the above Fusion Material Monsters " ez ugy tudom leforditani hogy ha fusion summonal jönn le akkor a megfelelö fusion matteriálat lehet megtenni
a King of the Swamp effeckje pedig ez You can substitute this card for any 1 Fusion Material Monster.
és végül a Power Bond:(This Special Summon is treated as a Fusion Summon)

akkor most hogy is van ez, behozható a twin vagy nem? mert makk azt mondja behozható pöt meg azt hogy nem smile.gif én is a nemre szavazok de azért mást is megkérdezek erröl hogy biztos legyek benne teljesen
Csere listán

Tournament Organizer LV1
Judge LV1
0

#74 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 28 May 2007 - 09:27 PM

Ha fusion summonnel akarod hozni, akkor nem használhatod King of the Swamp fusion helyettesítő effectjét. De ha mondjuk egy CD-t és egy Light Hex-et beáldozol a Light Hex effectjére, akkor ki tudod hozni Cyber Twint special summonban.
Tehát azt mondja Cyber Twin, hogy csak akkor nem helyettesíthetsz fusion materialt, ha Fusion Summonolni akarod.
0

#75 User is offline   Duel_Demon 

  • Felhasználó
  • Pip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 39
  • Joined: 17-April 07

Posted 09 June 2007 - 08:48 PM

Azt szeretném kérdezni, hogy a Pot of Avaricet lehet úgy is használni ha nincs még szörnyünk a tetemőbe vagy muszáj lennie 5 szörnyek a temetőben?
0

#76 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 10 June 2007 - 01:26 AM

Muszáj 5 szörny
0

#77 User is offline   Duel_Demon 

  • Felhasználó
  • Pip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 39
  • Joined: 17-April 07

Posted 11 June 2007 - 08:01 PM

Oh értem, thx ^^

Még van pár kérdésem leírom ide őket egybe hogy ne keljen külön-külön írkálnom:

A Return Soul csapda laphoz is muszáj a 3 sörny a temtőbe az aktivákáshoz?

Ha aktiváljuk a Fossil Excavationt akkor kikell dobni egy lapot a kezünkből és megidézhetünk egy dinosaur szörnyet, azt meg lehet csinálni, hogy kidobom a kezemből pl Ultimate Tyranno-t aztán őt idézem meg?

Ha chimeratech OverDragon megsemmisül és vissza idézzük speciálisan a temetőből akkor 0 lesz az atkja és defe vagy annyi mint az elpusztulása előtt?

Ha Power Bondal fúzinálok egy gép szörnyet és aktiválom mellé a Limiter Removalt akkor a kör végén megsemmisül de akkor a power bond effektje hatástalanítódik vagy azt még muszáj levonni?
0

#78 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 11 June 2007 - 08:38 PM

QUOTE(Duel_Demon @ 2007-Jun-11 21:01) View Post
Oh értem, thx ^^

Még van pár kérdésem leírom ide őket egybe hogy ne keljen külön-külön írkálnom:

A Return Soul csapda laphoz is muszáj a 3 sörny a temtőbe az aktivákáshoz?

Ha aktiváljuk a Fossil Excavationt akkor kikell dobni egy lapot a kezünkből és megidézhetünk egy dinosaur szörnyet, azt meg lehet csinálni, hogy kidobom a kezemből pl Ultimate Tyranno-t aztán őt idézem meg?

Ha chimeratech OverDragon megsemmisül és vissza idézzük speciálisan a temetőből akkor 0 lesz az atkja és defe vagy annyi mint az elpusztulása előtt?

Ha Power Bondal fúzinálok egy gép szörnyet és aktiválom mellé a Limiter Removalt akkor a kör végén megsemmisül de akkor a power bond effektje hatástalanítódik vagy azt még muszáj levonni?


Return Soulhoz nem muszáj a 3.

Fossil Excavationnél tudtommal megteheted.

Chimeratech Overdragont csak Fusion Summonálni lehet, nem lehet egyáltalán visszahozni a graveből.

Power Bondnál tök mind1 mi történik a lénnyel, besérülöd az original ATK-ját.
0

#79 User is offline   Duel_Demon 

  • Felhasználó
  • Pip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 39
  • Joined: 17-April 07

Posted 13 June 2007 - 10:03 AM

Thx a helpet! Még annyi , hogy ha power bondal beidézett szörnyem megsemmisül akkor az egész duel végig besérülöm az original atkját?
0

#80 User is offline   Vírus 

  • The Tormentor
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Moderátor
  • Posts: 4,643
  • Joined: 14-November 04
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Posted 13 June 2007 - 12:26 PM

Hát persze...nem egy körre sérülsz aztán visszagyógyulod... ^^'''
-------{Exodus}-------

Utolsó gondolatok

S lejö a démonok lordja az égböl, túlvilági birodalmából, hogy ítélkezzen a halandók sorsa felett. Hatalmas szárnyaival vetett ránk árnyékot míg végigmért minket keserves szánalommal. Damokles kardja lebegett fejünk felett, majd alászállt hogy beteljesítse mindannyiunk sorsát. A fennséges lény látványa égette bele magát mindörökre szemünkbe, éreztük melegét mit ránk vet. Csak egy röpke pillanat, nem volt se több, sem pedig kevesebb annál, csak egyetlen fájdalmas momentum s vége szakadt mindennek. Három Nap fénye ragyogta be a szent eget az Ítélethozáson, s vörösen égve nyelte el testünket az örökkévalóság. Csak por maradt helyünkön, teljes volt az üresség és a csend mikor visszatért birodalmába. Nem ö a felelös megszünésünkért, hisz ítélete igazságos volt amit maga az Úr adott neki parancsba büneinkért. Most végre együtt vagyunk azzal ki elöttünk volt és ki velünk halt, többé nem vagyunk bünösek, megtisztultunk a tüz által és várjuk, hogy egyszer kiérdemeljük Urunk bocsánatát. Teremtönk lett végül Pusztítónk is.....

http://tfd.nationvoice.com/forum/index.php...post&p=8950
0

#81 User is offline   Duel_Demon 

  • Felhasználó
  • Pip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 39
  • Joined: 17-April 07

Posted 13 June 2007 - 02:57 PM

Értem, én azthittem csak addig sérülök ameddig a szörny él. xP
0

#82 User is offline   Vírus 

  • The Tormentor
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Moderátor
  • Posts: 4,643
  • Joined: 14-November 04
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Posted 13 June 2007 - 06:26 PM

Nem. Amikor él addig jól vagy. Aztán szörny meghal és akkor sérülsz...maradandóan.
-------{Exodus}-------

Utolsó gondolatok

S lejö a démonok lordja az égböl, túlvilági birodalmából, hogy ítélkezzen a halandók sorsa felett. Hatalmas szárnyaival vetett ránk árnyékot míg végigmért minket keserves szánalommal. Damokles kardja lebegett fejünk felett, majd alászállt hogy beteljesítse mindannyiunk sorsát. A fennséges lény látványa égette bele magát mindörökre szemünkbe, éreztük melegét mit ránk vet. Csak egy röpke pillanat, nem volt se több, sem pedig kevesebb annál, csak egyetlen fájdalmas momentum s vége szakadt mindennek. Három Nap fénye ragyogta be a szent eget az Ítélethozáson, s vörösen égve nyelte el testünket az örökkévalóság. Csak por maradt helyünkön, teljes volt az üresség és a csend mikor visszatért birodalmába. Nem ö a felelös megszünésünkért, hisz ítélete igazságos volt amit maga az Úr adott neki parancsba büneinkért. Most végre együtt vagyunk azzal ki elöttünk volt és ki velünk halt, többé nem vagyunk bünösek, megtisztultunk a tüz által és várjuk, hogy egyszer kiérdemeljük Urunk bocsánatát. Teremtönk lett végül Pusztítónk is.....

http://tfd.nationvoice.com/forum/index.php...post&p=8950
0

#83 User is offline   amcsi 

  • The Guardian of ROMANTIC anime
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Admin
  • Posts: 3,061
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:in America!

Posted 13 June 2007 - 07:33 PM

De ha kint van neked Des Wombat, akkor nem sérülsz dirr.gif
0

#84 User is offline   Vírus 

  • The Tormentor
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: Moderátor
  • Posts: 4,643
  • Joined: 14-November 04
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Posted 13 June 2007 - 10:22 PM

Nincs kint...trap hole-t kapott biggrin.gif
-------{Exodus}-------

Utolsó gondolatok

S lejö a démonok lordja az égböl, túlvilági birodalmából, hogy ítélkezzen a halandók sorsa felett. Hatalmas szárnyaival vetett ránk árnyékot míg végigmért minket keserves szánalommal. Damokles kardja lebegett fejünk felett, majd alászállt hogy beteljesítse mindannyiunk sorsát. A fennséges lény látványa égette bele magát mindörökre szemünkbe, éreztük melegét mit ránk vet. Csak egy röpke pillanat, nem volt se több, sem pedig kevesebb annál, csak egyetlen fájdalmas momentum s vége szakadt mindennek. Három Nap fénye ragyogta be a szent eget az Ítélethozáson, s vörösen égve nyelte el testünket az örökkévalóság. Csak por maradt helyünkön, teljes volt az üresség és a csend mikor visszatért birodalmába. Nem ö a felelös megszünésünkért, hisz ítélete igazságos volt amit maga az Úr adott neki parancsba büneinkért. Most végre együtt vagyunk azzal ki elöttünk volt és ki velünk halt, többé nem vagyunk bünösek, megtisztultunk a tüz által és várjuk, hogy egyszer kiérdemeljük Urunk bocsánatát. Teremtönk lett végül Pusztítónk is.....

http://tfd.nationvoice.com/forum/index.php...post&p=8950
0

#85 User is offline   Pöt 

  • The Guardian of Anti-Metagame Cards
  • PipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 196
  • Joined: 09-November 04

Posted 14 June 2007 - 08:05 AM

Lenne 1 nagyon fontos kérdésem:

Ha az ellenfél megidéz 1 Seven Colored Fish-t és én Trap Hole-t adok neki, akkor mi történik? dirr.gif dirr.gif dirr.gif
Would you like to see my bunghole?



Cseréim
0

#86 User is offline   Kis RC Adjá' Muffint Gábor 

  • Szavak embere
  • PipPip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 130
  • Joined: 07-March 07
  • Gender:Male
  • Location:Ki a faszom találta ki a Caps Lockot?? dögöljön meg.:D

Posted 14 June 2007 - 11:09 AM

Nem jön létre a trap hole.
Hogy miért nem , azt én sem tudom de nem jön létre,amugy clifton nem,de ruszkai igen ,tanga.......férfi tanga..hmm.....amcsié!!!+!
Amugy pöt mi ez a kép????
Amugy nem ittam..........

This post has been edited by Kis RC Adjá' Muffint Gábor: 14 June 2007 - 11:10 AM

0

#87 User is offline   Duel_Demon 

  • Felhasználó
  • Pip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 39
  • Joined: 17-April 07

Posted 18 July 2007 - 10:21 AM

Lenne egy fontos kérdésem! biggrin.gif Ha aktiválva van a Skill Drain és lehívjuk Jinzot utánna akkor a skill drain hatástalanítja jinzo effektjét vagy jinzo hatástalanítja a skill draint???
0

#88

  • Group: Vendégek

Posted 18 July 2007 - 10:37 AM

Jinzo kepessege nem fog mukodni ekkor, tehat a skill drain megszunteti a Jinzot is.
0

#89 User is offline   Revillo Phoenix 

  • Slash To Death Angel
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Group: PRPG Admin
  • Posts: 3,631
  • Joined: 09-November 04
  • Gender:Male
  • Location:In all your base that belong to us.
  • Interests:Pont az.

Posted 18 July 2007 - 01:21 PM

Skill drain az erösebb ha az volt lent elöbb ^^"

Mondjuk ez forditva müködik hogy a két lap az level limint area B és final attack orders mert akor a késöbi hatása jön létre de csak azért mert az elsö nem negálja a másodikat hanem csak a tök elentétét mondják egymásnak. Ha az elsö negálja a másodikat akor negálta és kész.
0

#90 User is offline   Duel_Demon 

  • Felhasználó
  • Pip
  • Group: Felhasználók
  • Posts: 39
  • Joined: 17-April 07

Posted 18 July 2007 - 02:53 PM

Thx a helpet! ^ ^

EDIT:

Nemtudom hova írjam tehát ide írom. Azt szeretném kérdezni, hogy amikor leültök yu-gi-oh-zni akkor pl ha támadtok egy szörnnyel akkor mondjátok hogy pl:" Támadom a Blue Eyes White Dragonal a te Jinzodat" ? vagy pl ha megkell keverni a paklit akkor azt az ellenfélnek kell megkeverni? Vagy pl ha véletlenszerüen kell kidobni a kezetekből egy lapot akkor azt az ellenfél választja ki melyik lap vagy ti? Na ilyeneket szeretnék megtudni mert még sajna nagyobb versenyen nem voltam és csak haverokkal játszottam még. :Tehát mondjátok el légyszi hogyan zajlik egy pro mecs biggrin.gif

This post has been edited by Duel_Demon: 26 July 2007 - 05:36 PM

0

Share this topic:


  • (4 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users